Ръководство

Генериране на Лийдове: Как да намираме клиенти онлайн

Стратегии за привличане на купувачи и продавачи чрез Facebook, Google и LinkedIn реклама.

1 min четене
Практически
Стъпка по стъпка
Lucas Arlot
Автор
Lucas Arlot
Експерт по автоматизации & Основател

Лийдове на автопилот

Генерирането на лийдове не е магия, а математика. Ако знаете колко ви струва привличането на един клиент и колко печелите от сделка, можете да скалирате бизнеса си неограничено.

Основни канали:

  1. Facebook & Instagram: Отлични за визуално представяне на имоти и таргетиране по интереси.
  2. Google Search: Хваща хора, които активно търсят в момента (напр. “апартаменти софия”).
  3. LinkedIn: Подходящ за търговски имоти и B2B партньорства.

Lead Magnets (Магнити за клиенти)

Предложете нещо безплатно (като наръчник, оценка на имот или чеклист) в замяна на контактните данни на потенциалния клиент. Това е най-ефективният начин за събиране на лийдове.

Още ръководства от серията

Други полезни ресурси

Продължете обучението с Автоматизация на Недвижими Имоти: Пълно Ръководство 2025

ЧЗВ

Въпроси за Рекламата

Бюджети, платформи и стратегии

01
Колко струва един лийд?
Цената варира силно, но в България за недвижими имоти обикновено е между 5 и 25 лв.

Искате повече клиенти?

Ние управляваме рекламни кампании за водещи агенции

Заявете консултация
AutoPilot

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lectus interdum facilisis odio scelerisque vel neque.

Copyright 2025 AutoPilot. All Rights Reserved